poniedziałek, 14 czerwca 2010

Masa rowerowa





ŚWIĘTO WROCŁAWSKIEGO ROWERZYSTY 2010

Było super, więcej info i zdjęć wkrótce, a na razie: link do strony G. WYBORCZEJ z artykułem na temat Święta Cyklicznego (strasznie podoba mi się ta dwuznaczność słowa). Na zdjęciu umieszczonym na tej stronie:

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8008840,Masa_rowerzystow_zawladnela_Wroclawiem__Na_jeden_dzien.html

jesteśmy tez my na rowerach.




Tak się składa, że jesteśmy na wielu zdjęciach z Wyborczej.




Ponieważ nikt się mnie nie pytał, czy nie mam nic przeciwko umieszczaniu mojego wizerunku w necie, to ja tez się oficjalnie pytać nie będę, ale podam oczywiście autora:




Tu autora nie podano... Kawałek mnie przy lewej krawędzi zdjęcia.





Fot. Łukasz Giza - Agencja Gazeta.

Jakiś centymetr na prawo i w dół od "Świecących na żółtopomarnańczowo" liderów akcji.

Brak komentarzy: